Proiect finanţat de Uniunea Europeană prin programul PHARE 2000 - Coeziune Economică şi Socială componenta Dezvoltarea Resurselor Umane în contextul restructurării industriale
Home
  hartă site tipăreşte contact
   
Viziunea UVAPlatforma de e-learning
Cursurile UVAÎntrebări frecvente
ParteneriÎnscrieri
Newsletter UVATaxe
Contact
   
 
SESIUNEA UVA MAI 2010
 

Project Management Essentials: 4-7 mai 2010

Date statistice cu relevanță internațională arată că rata de succes a proiectelor publice și private este scăzută – pentru fiecare patru proiecte reușite, unul eșuează; de asemenea, pentru fiecare trei proiecte, două înregistrează depășiri de costuri și decalaje de timp. Într-o organizație (publică sau privată) aceste date se traduc prin: pierderi financiare, risipă de resurse, comunicare deficitară cu angajații și cu clienții. Având în vedere tendința pronunțată a organizațiilor de a se orienta pe proiecte, este vital să acordăm o mai mare atenție cunoștințelor și abilităților de project management.  

Cursul de Project Management Essentials își propune să ofere soluții practice pentru primele trei cauze ale eșecului în proiecte, și anume: planificarea deficitară, erori în estimarea / alocarea resurselor și ineficiența lucrului în echipă. Cu alte cuvinte, cursul va aduce în atenția participanților metode și tehnici de conducere eficientă a proiectelor intra și extra organizaționale. Având o pronunțată componentă aplicativă, cursul se concentrează pe însușirea următoarelor abilități și cunoștințe critice pentru conducerea proiectelor:

Inițierea proiectelor:

  • Care sunt diferențele între proiecte și operațiuni ? 
  • Cum operaționalizăm ideea de proiect prin obiective SMART?
  • Ce pași trebuie să întreprindem pentru pregătirea unui teren propice planificării corecte a proiectelor?

Planificarea proiectelor:

  • Cum planificăm conținutul proiectului?
  • Care sunt aspectele cheie în planificarea calendaristică a proiectului?
  • Cum estimăm și alocăm resursele?
  • Ce sunt riscurile și cum le gestionăm? 
  • Managementul echipei de proiect: 
  • Ce este o echipă de proiect și cum trebuie să funcționeze? 
  • Cum alocăm resursele umane? 
  • Cum motivăm?

Cost: 450 lei.

Trainer: Sergiu Stan

Cursul se finalizează cu o diplomă eliberată de Facultatea de Comunicare și Relații Publice.

În sesiunea mai 2010, cursul durează 3 ore / zi, cu partea de simulări inclusă. Orarul se va anunța înainte de începerea cursurilor, dar va cuprinde cu precădere planificare după ora 16.00. 

Observație: Facultatea de Comunicare și Relații Publice își rezervă dreptul de a modifica datele cursurilor, caz în care noul calendar va fi anunțat în timp util. Cursurile se țin numai în condițiile asigurării numărului minim de înscriși plătitori.

..................................................................................................................................................................

Redactarea planului de finanțare: 11-14 mai 2010

Finanțarea unei afaceri este un subiect de analiză și de interes pentru orice manager sau întreprinzător, cu atât mai mult dacă operează într-un context de organizare pe centre de cost.

Cursul online de la UVA se concentrează pe cele mai importante aspecte practice ale atragerii și folosirii corecte a resurselor de finanțare, fiind structurat astfel:

  • Valoarea timp a banilor și semnificația ratei de actualizare
  • Dobânda și costul capitalului în finanțarea unei afaceri
  • Riscurile specifice finanțării unei afaceri (riscul de neplată, riscul valutar, riscul de dobândă)
  • Managementul riscurilor financiare la nivelul companiilor private
  • Planul de afaceri și planul de finanțare
  • Elemente de bază în analiza financiară a unei companii (echilibrul financiar, soldurile intermediare de gestiune, ratele financiare)
  • Nevoia de finanțare pe termen scurt și pe termen lung pentru o companie
  • Structura optimă de capital pentru o companie
  • Tehnici de finanțare a afacerilor din surse private
  • Sursele publice de finanțare a unei afaceri

Cost: 450 lei.

Trainer: Cristian Păun

Cursul se finalizează cu o diplomă eliberată de Facultatea de Comunicare și Relații Publice.  

În sesiunea mai 2010, cursul durează 3 ore / zi, cu partea de simulări inclusă. Orarul se va anunța înainte de începerea cursurilor, dar va cuprinde cu precădere planificare după ora 16.00. 

Observație: Facultatea de Comunicare și Relații Publice își rezervă dreptul de a modifica datele cursurilor, caz în care noul calendar va fi anunțat în timp util. Cursurile se țin numai în condițiile asigurării numărului minim de înscriși plătitori. 

..................................................................................................................................................................

Brandul de angajator: 18-21 mai 2010

Universul managementului resurselor umane se modifică astăzi într-un ritm alert. O schimbare majoră petrecută pe piața forței de muncă și demnă de luat în considerare de angajatori are în vedere așteptările personale ale angajaților. Rezultatele cercetărilor indică că pentru a asigura creșterea profitului unei companii este nevoie de o intervenție de substanță la nivelul relațiilor angajat-organizație, potențial angajat-oragnizație, angajat-clienți. Intervenția constă în nevoia de a construi un brand de angajator.

Întemeiat pe tehnici de marketing pentru a ajuta recrutarea în companie, promovat prin relații publice, brandul de angajator înseamnă mai mult decât reputația unei companii, nu totdeauna compatibilă cu realitatea din organizație. De aceea, pentru a face din companie angajatorul cel mai căutat și pentru a crește rata retenției de personal este esențial ca mesajul pe care îl transmite brandul de angajator să fie în concordanță cu realitatea trăită de angajați. Toate acestea presupun un management performant și o implicare totală a departamentului de resurse umane și a managementului de la toate nivelurile. 

Deși în 2003 notorietatea și gradul de înțelegere a brandului de angajator nu erau mari - 36% în Marea Britanie, 38% în Europa continentală, 42% în SUA și 48% în Asia-Pacific astăzi angajatorii și-l doresc. În Romania companiile sunt deja interesate de atragerea unor persoane tinere, cu potențial și abilități pentru promovarea valorilor organizaționale.

Brandul de angajator reprezintă o simbioză între ceea ce promite, aspirații, valori și cultură organizațională (CO). CO este un instrument cheie în construirea brandului de angajator pentru că arată cum percep oamenii modul de lucru în organizație - realitatea brandului. Brandul de angajator îi vizează nu numai pe angajații companiei ci și pe potențialii candidați.

De aceea, cursul de față se vrea un ghid practic și un ghid de noțiuni prin intermediul cărora să utilizați corect mecanismele de construcție și de întreținere a unui brand de angajator din interior. În același timp, după parcurgerea acestui curs veți fi în măsură să aflați ce face concurența dvs. și ce ar trebui să faceți dvs. în privința brandingului de angajator. Nu în ultimul rând, în calitate de angajați sau de viitori angajați este important să dispuneți de instrumente prin care să recunoașteți realitatea unui brand de angajator, dincolo de imaginea externă a unei firme.

Cost: 450 lei.

Trainer: Mihaela Ionescu

Cursul se finalizează cu o diplomă eliberată de Facultatea de Comunicare și Relații Publice.

 

În sesiunea mai 2010, cursul durează 3 ore / zi, cu partea de simulări inclusă. Orarul se va anunța înainte de începerea cursurilor, dar va cuprinde cu precădere planificare după ora 16.00. 

Observație: Facultatea de Comunicare și Relații Publice își rezervă dreptul de a modifica datele cursurilor, caz în care noul calendar va fi anunțat în timp util. Cursurile se țin numai în condițiile asigurării numărului minim de înscriși plătitori.

..................................................................................................................................................................

Comunicare de marketing: 25-28 mai 2010

De la promovarea din manuale, am ajuns astăzi să vorbim de "comunicare de marketing". Nu este doar un nou concept la modă, ci o realitate concretă, cu exemple de bună practică și cu capcane destul de frecvente. Construit pe baza unor simulări inspirate din realitatea românească, acest curs se va axa pe următoarele puncte principale:

  • De la promovare, la comunicare de marketing.
  • Educarea prin comunicare pentru sprijinirea vânzărilor.
  • Cele mai bune tehnici de comunicare de marketing.
  • Testarea comunicării de marketing.
  • Comunicare de marketing: în exteriorul firmei, dar și în interior.
  • Obiectivul final: profitul.

Cost: 450 lei.

Trainer: Florina Pînzaru

Cursul se finalizează cu o diplomă eliberată de Facultatea de Comunicare și Relații Publice.

În sesiunea mai 2010, cursul durează 3 ore / zi, cu partea de simulări inclusă. Orarul se va anunța înainte de începerea cursurilor, dar va cuprinde cu precădere planificare după ora 16.00. 

Observație: Facultatea de Comunicare și Relații Publice își rezervă dreptul de a modifica datele cursurilor, caz în care noul calendar va fi anunțat în timp util. Cursurile se țin numai în condițiile asigurării numărului minim de înscriși plătitori.

Pe acelasi subiect