Proiect finanţat de Uniunea Europeană prin programul PHARE 2000 - Coeziune Economică şi Socială componenta Dezvoltarea Resurselor Umane în contextul restructurării industriale
Home
  hartă site tipăreşte contact
   
Viziunea UVAPlatforma de e-learning
Cursurile UVAÎntrebări frecvente
ParteneriÎnscrieri
Newsletter UVATaxe
Contact
   
 
Sesiunea UVA IULIE 2010
 

Bazele marketingului: 5-8 iulie 2010

Curs de inițiere în marketing, destinat juniorilor în marketing, specialiștilor care doresc o reimprospătare a cunoștințelor, managerilor și întreprinzătorilor.

Structură:

  • Definițiile marketingului
  • Locul marketingului în firme: oportunități și constrângeri
  • Segmentarea și poziționarea
  • Mixul de marketing
  • B2B Marketing vs. B2C Marketing
  • Bugetarea și evaluarea activității de marketing
  • Marketing online
  • Noi concepte de marketing
  • Marketing în timp de criză

Cost: 450 lei.

Trainer: Florina Pînzaru

Cursul se finalizează cu o diplomă eliberată de Facultatea de Comunicare și Relații Publice.

În sesiunea iulie 2010, cursul durează 3 ore / zi, cu partea de simulări inclusă. Orarul se va anunța înainte de începerea cursurilor, dar va cuprinde cu precădere planificare după ora 16.00. 

Observație: Facultatea de Comunicare și Relații Publice își rezervă dreptul de a modifica datele cursurilor, caz în care noul calendar va fi anunțat în timp util. Cursurile se țin numai în condițiile asigurării numărului minim de înscriși plătitori.

...............................................................................................................................

Introducere în relații publice: 12-15 iulie 2010

Curs introductiv de relații publice, destinat managerilor și întreprinzătorilor.

Structură:

  • Definițiile relațiilor publice
  • Publicurile
  • Modele de comunicare
  • Modele ale relațiilor publice
  • Strategii, tehnici și instrumente de relații publice
  • Managementul repuțației: best practices
  • Comunicarea online a firmei
  • Evaluarea relațiilor publice
  • Comunicare de criză sau comunicare în timp de criză?

Trainer: Irina Stănciugelu

Cursul se finalizează cu o diplomă eliberată de Facultatea de Comunicare și Relații Publice.

În sesiunea iulie 2010, cursul durează 3 ore / zi, cu partea de simulări inclusă. Orarul se va anunța înainte de începerea cursurilor, dar va cuprinde cu precădere planificare după ora 16.00. 

Observație: Facultatea de Comunicare și Relații Publice își rezervă dreptul de a modifica datele cursurilor, caz în care noul calendar va fi anunțat în timp util. Cursurile se țin numai în condițiile asigurării numărului minim de înscriși plătitori.

Pe acelasi subiect